poniedziałek, 22 listopada 2010

Brak podświetlenia zegarów, nie działa dmuchawa, brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Na samym początku mojej przygody z Audi spotkał mnie taki problem: mianowicie nie świeciło podświetlenie zegarów, nie działała dmuchawa i nie podświetlało mi tablicy rejestracyjnej, zaznaczam że bezpieczniki były dobre. Pierwszą podstawową informacją jaką znalazłem było sprawdzenie pokrętła do rozjaśniania i przyciemniania podświetlenia zegarów. No ale jak zapewne uważny czytelnik dostrzeże w moim przypadku nie działało więcej rzeczy, więc szukałem dalej. Najczęściej dostawałem odpowiedź "wadliwa instalacja elektryczna". No tak ale dla człowieka, kultury ma niewiele wspólnego z elektryką samochodową to żadna informacja. I w tym momencie trafiłem na człowieka, który o elektryce Audi wie wszystko. Ten oto pan zlokalizował przyczynę w ciągu 10 minut, a oto co się stało: pod kolumną kierowniczą jest wiązka przewodów i kostka odpowiadająca za połączenie tych kilku elementów, która to się rozłączyła. Po wetknięciu jej na swoje miejsce wszystko zaczęło działać jak należy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz