wtorek, 23 listopada 2010

Falujące obroty i problemy z odpalaniem

Następnym problemem, z którym się zetknąłem były falujące obroty i problemy z odpalaniem gdy silnik był ciepły!! No i cóż jak zwykle ilu specjalistów tyle diagnoz, a to że silniczek krokowy, czy zapłon. Aż w końcu powiedziano mi że muszę wymienić wtryski!!! No ale mam to do siebie że jeżeli ktoś mi nie powie że jest na 100% pewien to szukam jeszcze innych rozwiązań. No i w tym momencie uratowało to moje fundusze gdyż okazało się że przyczyną tych problemów była popękana guma na dolocie powietrza. Gdy skleiłem popękane miejsce elastycznym klejem wszystkie objawy ustąpiły!! Więc w tym momencie moja taka rada, zbierajcie najpierw informacje na temat usterki bo inaczej specjaliści w naszym kraju wyciągną z was kupę kasy niejednokrotnie bez potrzeby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz