środa, 24 listopada 2010

Rada dla chcących zakupić kabrio

Powiem tak, pierwszą i najważniejszą zasadą przy kupnie kabrioletu jest dokładne obejrzenie dachu. Jeżeli poszycie jest materiałowe obejrzyjcie czy nie ma przetarć i pęknięć, które mogą być potencjalnym źródłem przecieków. Kolejnym ważnym aspektem jest stan uszczelek, ważne żeby nie były popękane i sztywne. Stare uszczelki jak wiadomo nie spełniają swojej funkcji tak dobrze. Jeżeli chodzi o twarde dachy to martwimy się tylko o uszczelki. A reszta to już kwestia gustu, choć mała sugestia jeszcze z mojej strony, może to się komuś wydać nielogiczne ale kabriolet koniecznie powinien posiadać klime!! Wierzcie mi wiem co mówię, ja u siebie nie posiadam klimy a mam skórzaną tapicerkę i w upalne dni jadąc po mieście odczuwa się pewien dyskomfort. No dobra jest gorąco, chyba że wieje wiaterek. Dlatego klima to kolejna ważna rzecz!! No a z resztą to jak z innymi samochodami.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz